سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرداران بی پلاک

قابل توجه زائرین محترم قطعه 40 شهدای گمنام (سرداران بی پلاک):

 

به یاری خداوند متعال و با عنایات حضرت فاطمه زهرا(س) قطعه سرداران بی پلاک (قطعه 40 شهدای گمنام) در سال 1383 توسط ناحیه مالک اشتر نیروی مقاومت بسیج مورد باز سازی و زیبا سازی قرار گرفت. متاسفانه در سالهای اخیر برخی افراد سودجو به انحای مختلف درصدد بودند که این قطعه را به نوعی منسوب به خود نموده و گاها با سوء استفاده از عواطف پاک مردم شهید پرور به مطامع مالی دست یابند . بر این اساس جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از سوء استفاده های متصور ، متولیان قطعه با همکاری سازمان بهشت زهرا(س) برآن شدند تا مواردی را ارائه نمایند:

1- تنها ویلاگ رسمی قطعه 40 شهدای گمنام که تحت عنوان سرداران بی پلاک نامگذاری شده است وبلاگ  (sradaranbipelak40@parsiblog.com) می باشد و تنها  وبلاگ پلاک40 (pelake40@parsiblog.com) نشریه حضور پایگاه 19 عمار مورد تایید می باشد لذا تمامی وبلاگ ها و وب سایتهایی که تحت عنوان شهدای گمنام قطعه 40 یا سرداران بی پلاک 313 یا سرداران بی پلاک ثارالله و یا تحت عناوین مختلف فعالیت می نمایند هیچ ارتباطی با این قطعه و متولیان آن ندارند و تنها در قالب یک حرکت خودجوش و خیرخواهانه فعالیت می نمایند.

2-  لذا به استحضار امت شهید پرور بخصوص خانواده های معظم شهداء و ایثارگران عزیز می رساند هرگونه انتقاد ، پیشنهاد و یا برگزاری مراسمات در داخل قطعه و نیز نذورات و دیگر موارد را با : 

روابط عمومی سازمان بهشت الزهرا سلام الله علیها  یا

  برادر نجار به شماره   09194178270  

برادر لطفی به شماره    09102100579

در میان بگذارید. 

از همکاری و حسن نیت شما بزرگواران کمال تشکر و قدر دانی را داریم.

((  روابط عمومی سازمان بهشت الزهرا سلام الله علیها  ))

 


ارسال شده در توسط احمد نجاتی